Naar huis... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu Naar huis... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

Naar huis...

Door: Linda Voorwinde

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal!

Het allerlaatste berichtje vanuit Ko Chang, Thailand, waar ik wacht op de zon...

Eindelijk is het dan zover...de laatste 2 dagen. Ja, het voelt erg raar na een jaar van tasje in- en uitpakken, zweten in de hitte, dezelfde kleding dragen en ontzettend veel mensen ontmoeten, maar heb ook heel veel zin om iedereen te zien.

India en Nepal waren absoluut de twee hoogtepunten. Ongeloofelijke landen, allebei met een eigen uniek karakter. Kan niet wachten om hier weer naar terug te gaan.

Ik hoop dat jullie een beetje hebben genoten van de verhalen en foto's. Ieder geval bedankt voor het bekijken van de site en voor alle lieve berichtjes! Het was altijd zo ontzettend fijn om reactie van thuis te krijgen, wetende dat er mensen zijn die met je meeleven! Ontzettend bedankt!

Nu nog even genieten van de laatste foto's van India en Nepal.

Waar brengt een reis mij de volgende keer naartoe???

Tot heeeeel snel!
Liefs, Linda

  • 21 November 2007 - 19:30

    Papa:

    eindelijk,eindelijk,eindelijk is het dan zo ver nog even en we staan na een periode van 11 maanden op schiphol om linda op te halen.
    oma opa patrick en opa piet kijken er ook naar uit en de familie en vrienden het zal voor linda wel koud zijn als ze het vliegtuig uit komt maar ze zal zeker een warm welkom krijgen.

    XXX papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 23121

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: