Weer thuis in Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu Weer thuis in Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

Weer thuis in Mumbai

Door: Linda Voorwinde

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Juli 2008 | India, Bombay

Je haat en houdt van India! Die woorden verdwijnen niet uit je gedachten als je weer landt op Mumbai Airport en Indiers staan te gillen naar je of je een taxi wilt. Gelukkig zie ik buiten Amin's grote glimlach en ik voel me weer thuis in Mumbai!

Het was een vroegertje afgelopen dinsdag en Manuel gedag zeggen was niet zo leuk. Heb zeker zin om weer een prachtige reis te maken, maar zal straks heel blij zijn om weer bij hem te zijn!

Gisteren zijn we naar een winkel geweest waar mijn poster hangt (was ik alweer vergeten) en ik zou jullie graag de foto's laten zien, maar ik kan even de foto's van de camera niet downloaden. Dus ze komen er volgende keer aan!

Ik blijf een weekje in Mumbai en volgende week vlieg ik naar Srinagar in het uiterste Noorden van India, naar de Indiaase Himalaya's. Dit keer zal ik het niet wagen om een trek te doen, maar gewoon genieten van de prachtige omgeving. Ik ontmoet daar Antonio, een oud reisgenoot, hij gaat op een fototrip voor z'n nieuwe opdrachten. Samen reizen we naar beneden richting Dehli en vlieg dan 21 augustus terug naar Mumbai. We gaan door Jammu, Kashmir, Ladakh, Zanskar, Himachal Pradesh en Uttaranchal. Mooie foto's komen er dus zeker aan!

Ik wens iedereen thuis ook een fijne vakantie!! Hier is het 37 graden en benauwd....

Maan en pap, dikke kus en spreek jullie gauw.

Liefs Linda

  • 24 Juli 2008 - 06:56

    Miranda Corandewal:

    Hey Lin,

    Leuk weer wat van je te lezen, heerlijk zeg zo'n vakantie!
    Geniet er maar lekker van , dat heb je verdiend!
    Dikke kus en tot gauw,Miranda XxX

  • 24 Juli 2008 - 08:23

    Rob Van Der Veer:

    Hoi Linda,

    Goed om te lezen dat je weer 'thuis' bent in India.
    Plannen genoeg lees ik en ook leuk dat je weer oude bekenden ontmoet.
    Zelf gaan wij vrijdag op vakantie. Niet zo ver, maar ook wij hebben er weer zin in.

    Geniet ervan en houd ons maar op de hoogte!

    Groetjes,
    Rob

  • 24 Juli 2008 - 08:31

    Bill De Roock:

    Hoi Linda,

    Heb je al slangen gezien?
    Kijk uit en een hele fijne tijd daar!

    Groetjes, Bill

  • 24 Juli 2008 - 19:19

    Ab & Eé:

    Via je hotmail al aan je geschreven: "het voelt zeker aan als een soort van "thuiskomen" in India". En dat lezen we dan ook hierboven.
    Meid geniet ervan, ga mooie dingen zien en laat ons weer meegenieten van je mooie foto's.
    Veel plezier,

    liefs
    Ab & Eé
    xxx

  • 26 Juli 2008 - 21:57

    Jasmina:

    Nou... je doet het weer he... na 7 maanden 'rustige'juf Linda geweest te zijn, komt weer die sterke, reislustige vrouw tot leven!! Heel veel plezier schat! Geniet er van.. en Maan loopt echt niet weg... hij zit zeker met smart op je te wachten! Jullie zijn echt leuk samen!!

    Heel veel liefs
    Jasmina

  • 28 Juli 2008 - 09:51

    Coraha:

    Haai die haai, jee je bent er al! k Ga je niet ontmoeten dit keer,snik.Topweertje hier ennuh shoptime met Zip maar hou me in voor Milaan,Rome,Florence.. Absorbeerse in Hima, KUS..& sjaaltje voor tante Coraha he XXX

  • 29 Juli 2008 - 08:34

    Zip:

    Geniet ervan lieverd! Ben erg benieuwd naar de foto's. Hier is het ook warm en benauwd en ook nog wel eens regen... maar we hebben iig vakantie!

    Dikke kus

  • 07 Augustus 2008 - 19:54

    Suze :

    Hallo Linda,
    geniet van je mooie vakantie,laat je gauw je mooie foto's zien.
    Groetjes Suze xx

  • 08 Augustus 2008 - 12:04

    Papa:

    hallo linda wij zijn op de camping in vaggeryd ik heb de foto´s gezien heel mooi ik zie dat alles goed gaat groetjes van mij patrick brenda xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 23138

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: