Kakadu en de oostkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu Kakadu en de oostkust - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

Kakadu en de oostkust

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 April 2007 | Australië, Sydney

Bonjour!

Eindelijk eindelijk weer een berichtje... Heb de afgelopen weken zoveel gereist dat het er steeds maar niet van kwam. Daarnaast is internetten duur in Australie en Azie een stuk goedkoper! Ik schrijf nu vanuit Singapore waar ik gisteravond ben aangekomen.

De afgelopen weken zijn zo snel gegaan, omdat ik zoveel heb gedaan: 13 duiken gemaakt in Great Barrier Reef (GEWELDIG!!!!), de Whitsundays gezeild en met een 4wd jeep op Fraser Island gereden!(En drie dagen genoten van boterhammen met pindakaas en zand..) Daarvoor een paar dagen in Kakadu en Litchfield National Park gezeten.

Het was nog steeds vet regenseizoen, dus het hele park stond onder water. Ik heb wel het een en ander kunnen zien (vooral de Aboriginals schilderingen vond ik erg boeiend), maar de dag nadat ik vertrok vanuit Darwin, hoorde ik dat de wegen gesloten waren. De oostkust heb ik per bus gedaan. Echt super! Je springt eruit waar je eruit wilt en je slaat over wat je niet wilt zien. Voor de Ozziereizigers onder ons: de stops die ik heb gemaakt zijn Cairns-Mission Beach-Townsville-Magnetic Island-Airlie Beach-Rainbow Beach-Noosa-Brisbane-Byron Bay-Sydney. En ja...Byron Bay rules!!! Heb hier een poging gedaan om 3 uur te kitesurfen, maar er was nul komma nul wind... Daarna terug in Sydney...de herfst is hier begonnen. Koud! Liep na 4 maanden weer met een lange broek en shirt aan op de dag!!

Nu in Singapore dus...lekker regenseizoen: warm, regen en bewolkt. Singapore is een interessante stad. De Singaporeanen houden van: SHOPPEN!!! Veeeeeel plaza's met alleen maar winkels. Maar, ik moet me inhouden helaas! Ik slaap in de wijk "Little India" erg grappig! Ik blijf denk ik nog een paar nachten en dan richting Maleisie! Het was wel grappig om als enige blonde tussen zoveel Aziaten te zitten. Even wennen!

Ik houd het dit keer kort. De foto's spreken voor zich en dat is veel leuker om te bekijken dan zo'n lang, berichtje te lezen!

Tot snel!
Kus, Linda

  • 10 April 2007 - 17:46

    Suze:

    Hoi Linda,je zal zeker veel bekijks hebben met je blonde haren,ja Lin dat zal zeker moeilijk voor je worden je hand op je knip houden met zoveel leuke dingen die ze daar hebben.Nou meid veel plezier kijk weer uit naar je mooie foto's doeiiiiiiiii de polsies.

  • 12 April 2007 - 07:46

    Anna:

    hoi juf linda,
    ik mis je goed gelezen lessen echt heel erg.
    hoe is ie in Austrtalië????
    ik ga er in 2009 ook heen!!!

    grtjz anna

  • 12 April 2007 - 07:47

    Robine:

    heej juf Linda,

    Jeetje! zit u nu al in Sydney? Dat gaat snel! komt u wel weer snel thuis??? We hebben nu echt heeeeleeeee saaie goed gelezen lessen!!!

    Komt u gauw weer op school??? En stuurt u ons een kaartje???

    KusJJ,
    Robine

  • 17 April 2007 - 18:58

    Barbara:

    Hoi Lin, prachtige foto's weer en gezellige reports van jou. Reizen zal inderdaad geweldig zijn, want je ziet er goe uit! Australië is erg mooi, ik ben benieuwd naar hoe je het zal hebben in Azië. Wij gaan hier een sportdag onderbouw organiseren zonder jou... Als dat maar goed gaat! GAroetjes, Barbara

  • 23 April 2007 - 15:45

    Monica:

    He schat wat een mooie foto's weer en je ziet er goed uit!!! houden zo.
    Vrijdag de sleutel!!!!Jippie lets get the party started...hihi
    Ik mail je privé nog!!! Dikke Kus

    Love you Mo

  • 24 April 2007 - 07:54

    A & E:

    Hoi lieve Lin,

    Met veel plezier je weblog gelezen en foto's bekeken. Wat een fantastische tijd heb je in Ozzieland gehad zeg!! En nu in Azië waar je het ook al weer heerlijk hebt. Nou meid blijf volop genieten, want de tijd gaat nu snel hoor.
    Dikke kus van ons.

    Ab & Eé

  • 20 Juni 2007 - 13:36

    Zip:

    Wat een mooie uitzichten, echt geweldig, dat ziet er in het echt vast nog mooier uit! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 23177

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: