Ga ik Bombay ooit nog eens verlaten?? - Reisverslag uit New Delhi, India van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu Ga ik Bombay ooit nog eens verlaten?? - Reisverslag uit New Delhi, India van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

Ga ik Bombay ooit nog eens verlaten??

Door: Linda Voorwinde

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 Oktober 2007 | India, New Delhi

That’s the question!!

Na bijna 10 maanden begint je rugzakje en je kleding toch echt een beetje te stinken...en dan zit ook nog eens in India!!! Waar het woord “wasmachine” niet in het woordenboek voorkomt... Maar oke, we nemen het voor lief....nog maar 7 weekjes en dan kan ik iedere dag weer wasjes draaien...(m’n vader wil dit nu vast zwart op wit)...
En m'n haar was ook zo lang geworden dat het echt eens tijd werd een kappertje op te zoeken. Het is nu dus weer lekker kort! Oh al die travelersbugs!!!! ;-)

Hier wat foto’s van de laatste tijd in Mumbai. De eerste link bevat foto’s van Amin, zijn familie, Julio, wat foto’s van Creative Handicrafts, waar ik een weekje heb geholpen in de kinderopvang en veel meer...
De tweede link bevat foto’s van een fotoshoot gemaakt door de neef van Eustace, Darryl. Hij is opmaakartiest en showman en wilde mij graag omtoveren tot een Indiaase! Hij stuurt de foto’s door naar allerlei agents, want hij wil me beroemd maken in Bollywood!! Ohhh neeee!!! Als dat maar goed gaat! Ik moet nog wel naar huis op 22 november! Ieder geval, ik heb grote lol met Darryl, zo gek als een deur af en toe en samen helemaal.

Ik vermaak me nog even tussen de Bollywoodsterren, want zodra ik mijn bankpassen heb, spring ik de trein in om weer het “normale” (oftewel hardcore backpack) leven in te stappen.

Namaste! Op naar het noorden van India!

Hier alvast de eerste link:
http://www.box.net/shared/jvslcmsszs

Dit is de tweede link:
http://www.box.net/shared/s8e4vj171a

En snel komen de laatste foto's van Mumbai...met een derde link....

xx Linda

  • 07 Oktober 2007 - 18:45

    Suze:

    Hallo Linda,wie weet word je nog beroemd ben benieuwd naar de foto's.Wat een lieve koppies al die kindjes.Linda nog heel veel plezier met jou mooie reis.
    Groetjes Suze

  • 07 Oktober 2007 - 18:55

    Opa Piet:

    hallo linda ik heb de foto's gezien prachtig zijn ze en mooie verhalen
    ik ben blij dat je over 7 weken naar huis kom ik weet zeker dat als je niet komt dat papa je kom halen
    veel plezier en veel liefs van opa piet kusXXXXX

  • 12 Oktober 2007 - 07:51

    Elly:

    Hoi Linda,
    Hè,hè, effe op m'n gemakkie met een bakkie je site bekeken. Bijzonder hoor!
    Het verhaal van Amin heb je ook heel mooi verwoord. Als je een boek zou schrijven over je reis, zou ik het met veel plezier lezen..... Wat een contrasten. Tussen al het grauwe toch zoveel stralende gezichten. Geniet nog even van alles en een koude winter met warme herinneringen is ook niet verkeerd.
    Goeie terugreis (alsvast).
    Liefs, Elly

  • 12 Oktober 2007 - 19:06

    Suze:

    Hallo Linda,wat een schitterende foto's .
    Peter zei dat je weer verder gaat reizen Nepal?misschien.Linda nog veel plezier wij wachten weer op jou volgende verhaal.
    Groetjes de Polsies.

  • 15 Oktober 2007 - 19:00

    Coraha:

    Heeeeeeeeeej,
    Bijna, bijnaha kunnen we wat meer ingaan op de stand van de voorraad onder het genot van wat....pepernootjes.
    Gaan we lekker uit eten...bij Bram,koopgootje.. en langzaam weer nieuwe plannen maken.
    We mailen, DIKKE KUS ook van Dirk Zjolie.

    ps Linda , ik vind de foto van ons samen in Thailand mooi,ik draag op de foto mijn lievelings superman shirt, die heb ik aan een bedelende moeder met een klein jongetje gegeven.Ik aarzelde wel even maarrrr heeft mama weer een shopsmoesje hihi.

    X Timber

  • 20 Oktober 2007 - 09:56

    Caja:

    hoi linda leuke foto's weer zeg ik hoop dat ik jou snel kan zien xxcaja

  • 30 Oktober 2007 - 14:50

    Ab En Edith:

    Hoi lieve Lin,

    We hebben weer genoten van al je prachtige foto's.
    Ben je al door Bollywood ontdekt? Je ziet er beeldschoon uit. En die make-up: zo mooi ! Maar dat kan niet anders bij zo'n mooie meid he!

    Je laatste maand gaat nu in........ Krijg je al een beetje de kriebels? Geniet in ieder geval nog maar even van de warmte, want het is hier weer vies herfst/winterweer.

    Veel plezier nog !

    liefs
    Ab & Eé

  • 31 Oktober 2007 - 10:46

    Bente:

    Heeyy Juff Lindaa,,,
    We hebben u een tydjee niet meer gesprokee...:P
    Hoe is het op u wereldreis??
    Mij lijkt het wel leuk horr maar niet altyd want je mist je vrienden...
    Als u terg bent komt kom je dan nog een keer langs??
    Het lijkt mij wel leuk;):D
    Xxxxx Bentee

  • 13 November 2007 - 10:10

    Warren:

    Hey girl! Finally made it to your site. Did make sure to see all the pics. But Damn! Everything is in a Non-English language...Dutch???? I donno! Besides... Nepal has replaced (hope not erased) Bombay from your heart. Ill be travellling end Jan for sure. U.S. and from there to Canada. Your pic has already been put up outside Creative. N its beautiful. Just the way you are..

    Warren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 23176

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: