Happy newyear!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu Happy newyear!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

Happy newyear!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

04 Januari 2007 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Ten eerste wens ik iedereen een ontzettend GOED, GELUKKIG & GEZOND 2007 toe!! En ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes die ik gekregen heb!

Mijn oud&nieuw was erg leuk. Ik ben eerst vuurwerk gaan kijken -KIPPENVEL- en daarna naar een feestje gegaan waar iedereen verkleed naartoe ging. Ik ben met een groepje gegaan die ik heb leren kennen en bij hun sta ik bekend als "Dutchie", we moesten bedenken hoe we verkleed gingen en ik stelde voor om als "Dutchies" te gaan... Als een gek renden we door Paddy's Market op zoek naar alles dat oranje was. Iedereen kreeg een andere naam met "van"...ja ik was "Van Dutchie". De foto's geven verdere uitleg...

Ik hang nog steeds (ja nog steeds) in Syndey rond en geniet nog iedere dag van deze prachtige stad. Ik ben overal al 2x geweest geloof ik, maar het blijft zwaar relaxed. Het strand, de clubs, de winkels, de bezienswaardigheden, iedere dag is er iets leuks te doen. Het is wel moeilijk om niet te veel te kijken naar de sales, want er is nu waanzinnige uitverkoop. Heb stiekem wel een paar dingetjes gekocht (ja Mo en Jasmina...ik miste jullie wel:-().

De laatste dagen bij Eric en Eva heb ik heeeerlijk gewakeboard en daarna zijn we naar het Royal National Park geweest. Prachtig! Alleen jammer van het weer; het regende een beetje. Dat is wel gek aan Sydney. In de ochtend kan het warm en zonnig zijn en dan kan het ineens overslaan in plensregen. Eric en Eva: ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid, het was onwijs ontspannend!

Mijn plan is om dinsdag te vertrekken richting Melbourne. Maandag ben ik jarig en vind het dan leuker om het hier te vieren met een aantal mensen die ik heb leren kennen. Dus de volgende keer komt het berichtje vanuit Melbourne.

Liefs, Linda

  • 04 Januari 2007 - 21:48

    Max Lobe:

    Hoi Juf Linda,

    Een heel gelukkig nieuwjaar. Heeft u al kangaroes gezien. Ik mis u wel, maandag is mijn kerstvakantie voorbij en dan zie ik mijn nieuwe juf. Ik ben heel veel aan het leze en wil alleen maar avi 2 boekjes lezen. Van mama moet ik ook avi 1 lezen maar dat vind ik niet leuk. Sinds vandaag zit ik in badje 4 van zwemles, zit ik bij doortje. Ivo zit ook op zwemles maar die vindt het diepe bad nog een beetje eng.
    dag juf veel plezier
    max lobe

  • 05 Januari 2007 - 13:55

    Megan:

    hey juf,
    de goed gelezen les is echt zo saai,
    ik vindt het nog steeds jammer dat u weg bent.
    en u ook nog een gelukkig nieuwjaar.
    liefs megan

  • 06 Januari 2007 - 15:53

    Bart:

    Gelukkig nieuwjaar juf! Leuke foto's! Vooral de kakatoes en vleermuizen. En over het water met zo'n board....Cool!
    Ik heb nog steeds een leuke kerstvakantie, maar vind het nu al best spannend om maandag weer naar school te gaan. Dan krijgen we de nieuwe juf.
    Groetjes en veel plezier met alles
    Bart

  • 06 Januari 2007 - 15:54

    Bart:

    o ja....alvast gefeliciteerd!

  • 07 Januari 2007 - 13:16

    Ger & Suze:

    Hallo Linda,
    Gefeliciteerd met je verjaardag we hoorde van ja vader dat je dinsdag naar Melbourne gaat,goede reis en veel plezier.doeii dikke knuffel.

  • 07 Januari 2007 - 13:19

    Opa Voorwinde:

    Hallo meissie,van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Gaat alles goed daar?ik wens jou nog een hele mooie vakantie dikke kus van mij.

  • 07 Januari 2007 - 15:21

    Ernst En Anja:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gun je een hele leuke dag! Wens je verder een gezond en goed jaar toe. Heb eerst de tijd opgezocht maar het is al 8 jan. Liefs en dikke kus

  • 07 Januari 2007 - 16:32

    Caja:

    leukke foto's lind ik hoop nog meer foto's tezien
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx caja terlouw

  • 07 Januari 2007 - 19:41

    Ab & Edith:

    Hoi Lin,

    Happy BIRTHDAY !!!
    En goede reis naar Melbourne.

    Liefs
    Ab & Edith
    xxx

  • 07 Januari 2007 - 21:06

    Suzanne:

    He Linda,

    Een berichtje van je onderbouwcollega. Terwijl jij morgen heerlijk je verjaardag viert in zonnig Sydney, gaan wij morgen allemaal weer in de regen naar school. Ook hartstikke leuk hoor, maar die zon is wel erg aantrekkelijk! Wens je een hele fijne verjaardag en heel veel plezier in Melbourne.

    Liefs,
    Suzanne

  • 07 Januari 2007 - 21:36

    Mireille:

    Hey Linda!
    Goh, wat ben jij aan het genieten, zeg! Heel goed van je! Leuke foto's! Alsnog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en natuurlijk alvast een hele fijne verjaardag morgen!!!! Geniet nog even van Sydney!!!
    Liefs, Mireille

  • 08 Januari 2007 - 07:54

    Caja:

    lieve linda vanharte met je verjaardag en nog een gelukkig nieuwjaar xxxx =dikke kus caja

  • 08 Januari 2007 - 12:02

    Carla En Niek:

    Hoi Lin,

    Van harte maak er iets leuks van vandaag!

    Carla, Niek, Emily, Pepijn en Oliver

  • 08 Januari 2007 - 16:47

    Emma:

    GEFELICITEERD!!!! GENIET van je verjaardag in Sydney en van de komende tijd in Melbourne!
    X

  • 08 Januari 2007 - 16:55

    Monica:

    Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is linnepin.

    Ei, ei, ei en we zijn zo blij want linda die is jarig en dat vieren we wij.

    De kop van de kat is jarig en z'n pootjes vieren feest. Zijn staartje kan niet mee doen want die is pas ziek geweest, hij kwam pas uit het ziekenhuis en had zo pijn z'n keel.......tralala.

    Happy birthday to you in de wei staat een koe en die koe zegt I love you....happy birthday to you.


    Mis je Dikke kus

  • 08 Januari 2007 - 17:46

    Francesca:

    Lin,

    gefeliciteerd met je verjaardag! Wij hebben je foto's gezien dus we maken ons geen zorgen of het wel goed komt (of is gekomen)met je verjaardagsfeestje.
    Veel plezier, tschüß Francesca, Bianca en Peter.

  • 08 Januari 2007 - 17:55

    Elly:

    Van Harte Gefeliciteerd!!! Ik blijf je op de voet observeren (oeps..volgen).
    Groetjes, Elly.

  • 08 Januari 2007 - 19:47

    Peter Scholten:

    hey linda
    gefeliciteerd met je verjaardag nog vele jaren toegewenst door
    peter
    astrid
    ricardo en sebastiaan

  • 08 Januari 2007 - 19:55

    Mark Boudewijn:

    Hallo juf Linda,

    Hartelijk gefeliciteerd.

    Groetjes,
    Mark
    xx

  • 09 Januari 2007 - 21:46

    Ada:

    Ha die linda,lekker aan het genieten he.
    Geloof dat ik het eerste zandmonster al te gemoed kan zien.XXX

  • 09 Januari 2007 - 21:47

    Ada:

    Ha die linda,lekker aan het genieten he.
    Geloof dat ik het eerste zandmonster al te gemoed kan zien.XXX

  • 10 Januari 2007 - 11:51

    Demi:

    Hoii Juffie,
    Hoe is het daar?De foto´s zijn leuk, ik hoop dat het daar ook gezellig is, vast wel. Ik vind het wel jammer hoor dat u weg ben de goedgeleze lessen zijn een stuk minder leuk hoor:P.

    Heel veel kusjes Demi
    Ps: Een heel gellukkig nieuw jaar

  • 10 Januari 2007 - 11:58

    Demi:

    Goed gelezenlessen bedoel ik

  • 17 Januari 2007 - 15:37

    Claudia:

    Hoi Lin,
    Allereerst de beste wensen (komt volgens mij wel goed met jou dit jaar) en natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Leuk joh om al je avonturen mee te beleven. Geniet er lekker van. Je hebt het verdiend! Mis je wel op school hoor.
    Liefs,
    Claudia en een kusje van Fleur

  • 19 Januari 2007 - 18:46

    Barbara:

    Hoi Lin, Gelukkig nieuwjaar en van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag! Ik vind het echt leuk om je foto's te zien, was het leuk met dat lekkere ding Kalon? Wij hebben een storm meegemaakt met weeralarm; de kinderen mochten eerder opgehaald worden en de lk meteen om 3 uur naar huis. Zip heeft 7 uur vastgezeten in de auto met Femke! En toen waren ze nog niet thuis. Frank en ik konden ook niet naar huis, zijn we maar lekker uit eten gegaan! Doeg!
    Barbara

  • 20 Januari 2007 - 12:48

    Coraha:

    Zo niet gek de kerstman op het strand. Beter dan die omgevallen Sint in het Delftse cafe. Flink gestormd hier bij de haven en de dijk.Ik geniet met volle teugen van de SALE{met Zip}mis je telefoontje
    uit de koopgoot. Dikke kus ,geniet van al het nieuws daar! xxxxCorahaha

  • 22 Januari 2007 - 12:04

    Sanja:

    Hoi Lin,

    Het ziet er alleemaal geweldig uit en aan de foto's te zien vermaak je je prima. Ben heel blij voor je. Lekker van genieten !!!! Hier alles ok !

    Veel plezier nog

    sanja & co xxx

  • 22 Januari 2007 - 19:52

    Suze:

    Hoi Linda,
    Ik hoorde van je vader dat je prima naar je zin heb,je bent nu in een andere plaats.
    Laat je gauw weer wat foto's zien als je tijd heb?? Lin veel plezier we horen van je doeiiiiiiii dikke kus.

  • 23 Januari 2007 - 14:45

    Ton De Leede:

    Heee Linda,
    effe niks van me laten horen, er is geen excuus voor. Fijne verjaardag gehad? Zal wel in zo'n toffe omgeving en allemaal van die lauwe people. Strak hoor dat wakeboarden of zoiets.
    Blijf vooral genieten en vergeet niet een keer naar cricket te gaan kijken of heb je dat al gedaan. Je hebt toch wel vernomen dat die Aussies met een whitewash van Engeland hebben gewonnen?
    Over school valt weinig te melden. Je weet ook dat mensen (bepaalde) niet veranderen. Best jammer.
    Groetjes en ik blijf je volgen
    Ton x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 23179

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: