"Life is what happends............. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu "Life is what happends............. - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

"Life is what happends.............

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juli 2007 | Vietnam, Hanoi

when you're busy making other plans"(thx Heijsters!)

Hallo allemaal!

Even een kort berichtje tussendoor. Jullie hebben mij de afgelopen maanden goed in de gaten gehouden, veel lieve berichtjes geplaatst en eigenlijk zou ik jullie over 2 weken weer lastig komen vallen…. Ja, jullie lezen het goed, eigenlijk, want nu laat mijn budget het toe om nog een tijdje door te reizen en heb dus besloten deze kans te grijpen. Misschien kan ik dan ook nog werken op een school als ik daar de kans voor krijg.

M’n ticket heb ik uitgesteld tot 22 november. Op tijd terug voor het Sinterklaasgevoel, Kerst en Oud en Nieuw… En alle lekkere oerhollandse snackjes die daarbij horen!

Uiteraard mis ik een aantal dingen van het thuisfront zeker…zoals een lekkere bruine boterham met echte Hollandse kaas of oma’s soep! Maar genieten van deze te grote aardbol is ook niet gek! Heb nog geen idee waar ik naartoe ga en dat is een heerlijk gevoel! Ik zit een beetje vast aan Bangkok, dus of richting het Zuiden: Sumatra, Papua Nieuw-Ginea, Filipijnen, Kalimantan of richting het Noorden: Burma, India, Nepal, Tibet, China… Mochten jullie een voorkeur hebben: ik hoor het graag! Anders pak ik een atlas, doe m’n ogen dicht en prik een plek!

Lieve Papa, Pat, opa, opa en oma: ik spreek jullie over een paar dagen!
Lieve Mo, bedankt voor je lieve smsje....in december gaan we extra veel cappucinootjes drinken...en veeeeeeeeel bijkletsen hihi…volgens mij verveel je je niet zonder mij hihi…
Lieve Jasmina...nog even wachten dus voordat we weer appeltaartjes kunnen bestellen in Dudok en een filmpje kunnen pakken...geef Seli een dikke zoen van mij!
Lieve Rob en Miranda...zooo jammer dat ik Esmee nog niet kan vasthouden, maar over een paar maandjes....knuffel ik d'r extra hard!
Lieve Steven, jammergenoeg kan ik je nog niet zien met je korte koppie! En…even een grapje onder ons: een cadeautje kun je nu wel vergeten…lol! Een knuffel voor alle Van Rossems en Van Stolkjes!
Lieve Francesca, ik mis je, als ik terug ben, zit je alweer bijna op school...spannend hoor! Geef papa en mama een dikke kus!
Lieve Pepijn & Co: alvast een fijne vakantie toegewenst in Frankrijk! Kus voor iedereen!
Lieve Ab en Ee: lief dat jullie mij altijd extra goed volgen en bedankt voor de lieve e-mails met tips en wijze raad!
Lieve Cora en Zip: we gaan voor de winteruitverkoop!!!!!!

Ik mis jullie allemaal, maar ik ben nog niet helemaal uitgereist.... Hopelijk zijn jullie wel blij voor mij!!!!! Ik ben namelijk wel blij!!!!
M'n broertje komt misschien over als het lukt en Cora...jou zie ik in Bangkok! Uiteraard zijn jullie allemaal heel erg van harte welkom op mijn reis!!!!!!

Nogmaals iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes en goede zorgen!

Tot november! Kus Linda!

Ps: de foto’s van Laos en Cambodja staan nu bij m’n laatste bericht…

  • 07 Juli 2007 - 22:16

    Ab En Edith:

    Lieve Lin,

    So you made up your mind !

    En eigenlijk kunnen we je ook geen ongelijk geven.
    Reizen is nu eenmaal verslavend.

    Maar, lieve Lin, toch komt er een laatste dag aan deze lange reis.
    Bij ons was dat na 9 maanden reizen, maar bij jou zelfs bijna 1 jaar.

    Dus meid, geniet er met volle teugen van en veel plezier.

    Wij zijn van 26 oktober t/m 9 november in China (Beijing, XI-An en Shanghai), dus wellicht kunnen we elkaar daar ontmoeten.

    Complimenten overigens weer voor je schitterende foto's. Je hebt er echt oog voor!

    Lieverd veel plezier en geniet van al het moois in de wereld.

    Liefs en dikke kus

    Ab en Edith

  • 15 Juli 2007 - 07:57

    Caja:

    hoi lindaaa wij hebben nu ook vakntie ik ben blij dat het nog steets goed gaat en leuke foto's.
    veel suc7 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx caja

  • 17 Juli 2007 - 07:40

    Max Lobe:

    Hallo Juf LInda,
    Ik vind alle foto's heel mooi. Ik ga ook bijna op vakantie en daarna ga ik naar de middenbouw. Ik ga samen met Doortje. Ik vind het niet zo leuk meer in de onderbouw, misschien wel omdat ik je mis. Ik kan al wel heel goed lezen, soms mag ik van juf nathalie een boek aan de klas voorlezen.

    Dag lieve juf Linda

    max lobe

  • 23 Juli 2007 - 18:23

    Pepijn:

    Lieve Linda, wij zijn nu in Frankrijk en hebben het erg naar onze zin. Wat leuk voor je dat je nog zoveel gaat zien. Wij gaan op kastelenjacht. De groetjes en kusjes van ons allemaal en ook nog een dikke superkus van ollie en van mij.

  • 23 Juli 2007 - 18:59

    Papa:

    hallo linda we zijn goed aangekomen in
    frankrijk ik probeer je te mailen .
    het is prachtig weer de reis is goed gegaan ik hoop dat jij het naar je zin heb zoals ik al eerder mailde.
    ondanks dat je langer blijf weet ik dat het voor jou ook moeilijk is zoals ik al eerder zei ik ben ontzettend trots op jou dat je dit doet ik hoop dat het er van komt om naar jou te komen ik weet niet hoe je vocht uit je voet krijg in ieder geval probeer ik later te mailen
    ps volgens niek zijn moeder moet je zoutloos eten en ijskoud water op je voet doen
    dikke kus papa patrick(mama)xxx


























  • 24 Juli 2007 - 20:11

    Marit Rob Thorsten:

    Lieve Lin,

    Zo lekker joh, nog een lange reis voor de boeg en niet weten waar heen, spannend. Heb zo hier en daar wat over je reizen gehoord en natuurlijk lees ik graag je verhalen. Nog ontzettend veel plezier.

    Heel veel liefs, vanuit een regenachtig (blehhh...) Nederland.

    xxxxxx

    Marit, Rob & Thorsten xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 23173

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: