Water in Calcutta - Reisverslag uit New Delhi, India van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu Water in Calcutta - Reisverslag uit New Delhi, India van Linda Voorwinde - WaarBenJij.nu

Water in Calcutta

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 Augustus 2007 | India, New Delhi

Ben nu ongeveer een weekje in het Calcutta. De ene dag schijnt de zon volop, loopt het zweet van je rug en de andere dagen is het volop monsoen.

Een paar dagen terug had het zoveel geregend dat je tot je knieen in het water loopt. En je wil niet weten wat er in dit water zit! Calcutta is zooo smerig...je ziet dode ratten voorbij komen en als ik uit mijn geusthouse stap, zijn er twee open toiletten voor mannen en ja, alles drijft omhoog natuurlijk! Jak! Maar goed, niet teveel bij nadenken.

Ik vertrek morgen of overmorgen richting Bodgahya. Calcutta is driving me mad! Het is een interessante plek om even te zijn, wat vrijwilligerswerk te doen, maar dan snel weer verder.

Ik heb wat foto's geplaatst via de link

http://www.box.net/shared/bo8vn6071b

Er staan nog twee fotootjes bij van Bangkok. Eentje welke ik 's ochtends vroeg heb geschoten nadat alles is uitgestorven op Kao San Road en wat je dan ziet is: de rommel van de nacht wordt weggeveegd, dronken Britten sleuren Thaise vrouwtjes mee naar huis en monniken lopen blootvoets rond met hun grote kom en krijgen eten van de Thaise mensen.
De andere foto is Rafi (links) en zijn vriendje, waar ik een band mee kreeg na een week. Iedere avond liep ie verloren rond met rozen tot diep in de nacht en als ik 'm zag was ie altijd even kind, omdat we spelletjes speelde op straat.

Kus, Linda

  • 21 Augustus 2007 - 13:34

    Barbara:

    Hoi Lin, je kan als het goed is weer foto's plaatsen. Ik vind dat je zulke leuke foto's maakt! Geniet maar weer verder in India! Leuk dat je cora met gezin hebt ontmoet!
    Groetjes, Barbara

  • 25 Augustus 2007 - 20:05

    Oma En Opa :

    hallo linda we hebben de foto's gezien het is erg triest in calcutta ik heb begrepen dat jij daar weg gaat we blijven je volgen, we gaan een weekje naar duitsland daarna kijken we weer of er een bericht is bij papa op de computer
    veel liefs opa oma xx

  • 25 Augustus 2007 - 20:08

    Opa En Oma :

    hallo linda we hebben de foto's gezien,het is erg triest in calcutta we hebben begrepen dat jij daar weg gaat.
    wij gaan een weekje naar duitsland
    veel liefs en de groetjes.
    opa en oma xx

  • 28 Augustus 2007 - 21:38

    Coraha:

    Haai die haai, tja zit ik hier met mn bruine boterham met kaas....ik mis de sticky rice met mango! Zo en weg is mn cellulitis na 5 weken fruit en Kom yammie soep.Lekker koffertje uitgepakt en gescoorde buit bekeken,wauw spijt wat ik allemaal NIET gekocht heb haha.Het was een toffe reis en kort maar fijn om je even te zien en te ervaren hoe je het toch maar mooi effetjes doet!
    Same same xxx Gr. de Tuhurries

  • 31 Augustus 2007 - 09:21

    Zip:

    Hey Linnie!!!
    Ziet er super uit zeg! Wat een mooie foto's.
    Miss you wel hoor, ik zit nu op school met Elly en Bar jouw site te checken.

    See you!!!

    XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Hallo allemaal! Welkom op mijn reisweblog! Op 12 december zal ik voor 6 vertrekken naar de andere kant van de wereld: eerst Australië, dan naar Borneo, Maleisië, Cambodja en Thailand. De terugvlucht staat gepland op 9 juni 2007! Ik heb er heeeel veel zin in en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal mijn verhalen en foto's zullen blijven volgen... Dikke kus, Linda

Actief sinds 15 Okt. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 23164

Voorgaande reizen:

12 December 2006 - 22 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: